Târgul de Crăciun din Timișoara: înscrierile pentru comercianți încep pe 2 octombrie
Primăria Municipiului Timișoara, prin Casa de Cultură a Municipiului, organizează în perioada 23 noiembrie 2025 – 7 ianuarie 2026 cea de-a XVIII-a ediție a Târgului de Crăciun, care va avea loc în zona centrală a orașului. Înscrierile comercianților încep azi.
De ce contează: Evenimentul este unul dintre cele mai vizitate târguri de sărbători din vestul țării și reprezintă o oportunitate majoră pentru producători și comercianți locali de a-și prezenta produsele.
Înscrieri:
-
Perioada de depunere a dosarelor: 2-12 octombrie 2025.
-
Modalități:
-
online, la adresa [email protected] (într-un singur email cu toate documentele);
-
fizic, la sediul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara (Str. Miron Costin nr. 2), de luni până vineri, între orele 10:00-12:00.
-
-
Informații suplimentare: la 0711 056 054, de luni până vineri, între orele 8:00-16:30.
Calendarul selecției:
-
2-12 octombrie: depunerea cererilor de înscriere
-
15-17 octombrie: analiza și selecția dosarelor
-
20 octombrie: afișarea rezultatelor
-
21 octombrie: depunerea contestațiilor
-
22 octombrie: soluționarea contestațiilor
-
23 octombrie: afișarea rezultatelor finale
-
24-29 octombrie: încheierea contractelor cu agenții economici selectați
Cine poate participa:
-
Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse nealimentare cu specific de Crăciun.
-
Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse alimentare: cozonac, kurtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food, brânzeturi, produse tradiționale din carne, ciocolată, bomboane, zacuscă, conserve de casă, dar și mâncare gătită cu specific tradițional.
Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului, care include și taxele de participare, sunt disponibile pe site-ul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara.
